WARUNKI UDZIAŁU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM “Jak u Mammy”
1. Warunkiem korzystania z programu lojalnościowego jest posiadanie Konta Klienta w Sklepie www.jakumammy.pl /Sklep/ – dołącz już teraz /https://jakumammy.pl/logowanie?back=my-account /
2. Za każde wydane w Sklepie 10 zł Klient otrzyma 1 punkt. Punkty są naliczane po opłaceniu i odebraniu Zamówienia.
3. Aby punkty zostały naliczone Zamówienie należy złoży po uprzednim zalogowaniu się do swojego Konta w Sklepie.
4. Punkty można wymienić na bon zniżkowy w zakładce “Moje punkty lojalnościowe” na koncie Klienta.
5. Klient może wykorzystać bon zniżkowy podczas składania kolejnego Zamówienia, wpisując bon w polu: “Masz kod promocyjny?”.
6. W Zamówieniu można użyć tylko 1 bonu.
7. Punkty można wykorzystać w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania. Po tym okresie niewykorzystane punkty przepadają.
8. Opłata za przesyłkę jest wyłączona z naliczania punktów.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO “Jak u Mammy”
1. Organizatorem programu lojalnościowego “Jak u Mammy” jest MINDOPEN SP. Z O.O. z siedzibą w Duchnicach przy ul. Ożarowskiej 40/42/F NIP 1182226778, KRS 0000912289 zwany dalej Organizatorem.
2. Program jest skierowany do wszystkich Klientów Sklepu jakumammy.pl (“Sklep”). Warunkiem wzięcia w nim udziału jest posiadanie konta w Sklepie.
3. Celem Programu jest nagrodzenie lojalności Klientów Sklepu.
4. Punkty są przyznawane automatycznie za każde opłacone i odebrane Zamówienie złożone od 01.07.2024 r. do odwołania.
5. Za każde 10 zł wartości Zamówienia Klient otrzymuje 1 punkt.
6. Wartość opłaty za przesyłkę nie powoduje naliczania Punktów.
7. Punkty są aktywne i widoczne na Koncie Klienta po odebraniu Zamówienia.
8. Zebrane Punkty Klient może wykorzystać jako Bon zniżkowy przy kolejnym Zamówieniu.
9. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży i zwrotu Produktu z Zamówienia, Klientowi nie przysługują Punkty przyznane za Produkt, co do którego odstąpił od Umowy Sprzedaży.
10. Wykorzystanie Punktów powoduje ich odjęcie na Koncie Klienta.
11. Klient ma możliwość w każdej chwili sprawdzenia salda posiadanych Punktów z poziomu Konta.
12. Klientowi nie przysługuje prawo wymiany Punktów na ekwiwalent pieniężny.
13. Program lojalnościowy może być zawieszony podczas innych akcji promocyjnych np. w okresie Black Friday.
14. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie lojalnościowym.
15. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenie programu lub zastąpienia go innym.
Pojęcia użyte w regulaminie Programu Lojalnościowego oznaczają:
1. Klient/Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie.
2. Sprzedawca/Organizator - MINDOPEN SP. Z O.O. ul. Ożarowska 40/42/F, 05-850 Duchnice, NIP: 1182226778, KRS 0000912289, REGON:389507482, e-mail: sklep@jakumammy.pl.
3. Konto – przydzielona danemu Usługobiorcy część Sklepu Internetowego, za pomocą którego może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego.
4. Bon zniżkowy – przyznany Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu Lojalnościowego upust od ceny sprzedaży brutto (z podatkiem VAT) produktu w wysokości i na warunkach określonych w Regulaminie.
5. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.
8. Program lojalnościowy – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zgodnie z niniejszym Regulaminem.
9. Regulamin – niniejszy dokument.