WARUNKI UDZIAŁU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM “Jak u Mammy”

1. Warunkiem korzystania z programu lojalnościowego jest posiadanie Konta Klienta w Sklepie www.jakumammy.pl /Sklep/ – dołącz już teraz /https://jakumammy.pl/logowanie?back=my-account /

2. Za każde wydane w Sklepie 10 zł Klient otrzyma 1 punkt. Punkty są naliczane po opłaceniu i odebraniu Zamówienia.

3. Aby punkty zostały naliczone Zamówienie należy złoży po uprzednim zalogowaniu się do swojego Konta w Sklepie.

4. Punkty można wymienić na bon zniżkowy w zakładce “Moje punkty lojalnościowe” na koncie Klienta.

5. Klient może wykorzystać bon zniżkowy podczas składania kolejnego Zamówienia, wpisując bon w polu: “Masz kod promocyjny?”.

6. W Zamówieniu można użyć tylko 1 bonu.

7. Punkty można wykorzystać w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania. Po tym okresie niewykorzystane punkty przepadają.

8. Opłata za przesyłkę jest wyłączona z naliczania punktów.

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO “Jak u Mammy”

1. Organizatorem programu lojalnościowego “Jak u Mammy” jest MINDOPEN SP. Z O.O. z siedzibą w Duchnicach przy ul. Ożarowskiej 40/42/F NIP 1182226778, KRS 0000912289 zwany dalej Organizatorem.

2. Program jest skierowany do wszystkich Klientów Sklepu jakumammy.pl (“Sklep”). Warunkiem wzięcia w nim udziału jest posiadanie konta w Sklepie.

3. Celem Programu jest nagrodzenie lojalności Klientów Sklepu.

4. Punkty są przyznawane automatycznie za każde opłacone i odebrane Zamówienie złożone od 01.07.2024 r. do odwołania.

5. Za każde 10 zł wartości Zamówienia Klient otrzymuje 1 punkt.

6. Wartość opłaty za przesyłkę nie powoduje naliczania Punktów.

7. Punkty są aktywne i widoczne na Koncie Klienta po odebraniu Zamówienia.

8. Zebrane Punkty Klient może wykorzystać jako Bon zniżkowy przy kolejnym Zamówieniu.

9. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży i zwrotu Produktu z Zamówienia, Klientowi nie przysługują Punkty przyznane za Produkt, co do którego odstąpił od Umowy Sprzedaży.

10. Wykorzystanie Punktów powoduje ich odjęcie na Koncie Klienta.

11. Klient ma możliwość w każdej chwili sprawdzenia salda posiadanych Punktów z poziomu Konta.

12. Klientowi nie przysługuje prawo wymiany Punktów na ekwiwalent pieniężny.

13. Program lojalnościowy może być zawieszony podczas innych akcji promocyjnych np. w okresie Black Friday.

14. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w programie lojalnościowym.

15. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenie programu lub zastąpienia go innym.

Pojęcia użyte w regulaminie Programu Lojalnościowego oznaczają:

1. Klient/Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie.

2. Sprzedawca/Organizator - MINDOPEN SP. Z O.O. ul. Ożarowska 40/42/F, 05-850 Duchnice, NIP: 1182226778, KRS 0000912289, REGON:389507482, e-mail: sklep@jakumammy.pl.

3. Konto – przydzielona danemu Usługobiorcy część Sklepu Internetowego, za pomocą którego może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego.

4. Bon zniżkowy – przyznany Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu Lojalnościowego upust od ceny sprzedaży brutto (z podatkiem VAT) produktu w wysokości i na warunkach określonych w Regulaminie.

5. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.

8. Program lojalnościowy – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zgodnie z niniejszym Regulaminem.

9. Regulamin – niniejszy dokument.